Wednesday, August 12, 2009

Naddy's Bakery Now Opening..

Salam buat semua..

Hari ini aku amat gembira kerana hari ini hari pertama Naddy's Bakery mula beroperasi. Tapi disebabkan semalam takde air, tak banyak bakeri yang dapat dijual hari ni tapi ada juga kuih-muih untuk minum petang dijual seperti karipap, dan roti sardin. Esok lusa akan bertambahla lagi kuih, kek dan roti yang akan dijual.

aku juga gembira dan bersyukur kerana sekarang da ada seorang pembantu yang akan jaga kedai sepanjang hari dari pukul 10 pagi hingga 6 petang. Jadi, taklah aku terkejar2 kesana-kemari.

Cuma, signboard je belum pasang lagi. Buat sementara ni, cuma pasang bunting di depan kedai je dulu supaya senang nak di cari.

Insyaallah, lepas raya nanti akan beroperasi sepenuhnya dengan pelbagai jenis kek yang lazat! Maklumlah, tak lama lagikan Ramadhan, jadi kami fokus untuk jual kuih-muih untuk berbuka puasa je dulu.

Pada kawan2, jemputla singgah ke kedai bakeri saya dan doakan kejayaan saya ye..

Jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment