Monday, May 10, 2010

Wind Of Change..

Wah..

Mcm da bersawang je laman blog ni lama giler tak update.

Anyway, bnyk perubahan yg berlaku dalam diari kehidupanku.
Antaranya, aku kini bertugas di Wisma Radio Angkasapuri, Kuala Lumpur.
Kadangkala berputik juga rindu di hati untuk berkonti di radio tetapi aku biarkan saja putik itu berkembang menjadi bunga-bunga rindu yang tetap mekar di taman hati dengan harapan aku akan kembali bersiaran lagi suatu masa yang diizinkan Ilahi kelak.

Bertugas di Wisma Radio Angkasapuri ini, taklah begitu sibuk tetapi aku gembira dgn suasana pejabat yang selesa dan rakan2 pejabat yang mesra dan bersederhana sentiasa. Bos pun bagai ibu yang menjaga anak2nya dan tidak pula begitu terikat dengan gelaran protokol.

Rutin hidup juga berubah. Tiada lagi berlingkar malas di katil setiap pagi dan bangun ketika tinggi hari. Setiap pagi dan petang harus memandu pergi dan pulang dari tempat kerja. Mula2 memang sakit dengan belanja minyak dan tol, tapi sekarang dah mula kongsi kereta, terasa lapang sikit dada.

Dalam pada kesibukan dengan tugas dan tempat kerja baru, aku masih lagi sempat menyiapkan pelbagai projek jahitan ku merangkap hobi dan kegilaan terbaru.

No comments:

Post a Comment